Wystąpienia promujące projekt i platformę w ramach konferencji “Nowe perspektywy…”, UMK, Toruń
- Wykład plenarny: dr hab. Małgorzata Gębka-Wolak, prof. UMK (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), Między nauką o języku a nauką języka. Prezentacja materiałów dydaktycznych wspomagających dzieci uchodźcze z Ukrainy w poznawaniu gramatyki języka polskiego (projekt „Integracja przez język” w programie Nauka dla Społeczeństwa MEiN)
- SEKCJA 3 (przewodnicząca: dr hab. Małgorzata Gębka-Wolak, prof. UMK)
- Prezentacja materiałów dydaktycznych przygotowanych w projekcie „Integracja przez język. Platforma dla nauczycieli pracujących z dziećmi uchodźczymi z Ukrainy” realizowanym w ramach programu MEiN „Nauka dla Społeczeństwa”
- dr Katarzyna Stankiewicz (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego), Uczeń uchodźczy z Ukrainy w polskiej szkole – na podstawie wyników badań prowadzonych w ramach projektu „Integracja przez język”
- dr hab. Anna Żurek, prof. UWr (Uniwersytet Wrocławski), „Integracja przez język”. Koncepcja materiałów dydaktycznych dla uczniów z Ukrainy
- mgr Marta Gołębiowska (Uniwersytet Wrocławski), „Cztery żywioły”. Wokół materiałów dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego z elementami języka edukacji szkolnej dla uczniów z Ukrainy
- dr hab. Marzena Błasiak-Tytuła, prof. UKEN (Uniwersytet Komisji Edukacji Naukowej), „Głoski wokół nas”. Nauczanie polskiej wymowy dzieci uchodźczych z Ukrainy w wieku szkolnym
- mgr Joanna Samp-Szulc (Uniwersytet Gdański), „Piszę po polsku”. Prezentacja innowacyjnych materiałów glottodydaktycznych przeznaczonych dla uczniów z doświadczeniem migracji